Twello – Vrijdag 11 juli 2014 trad het jeugdorkest (B-orkest) van de Twellose Accordeon Vereniging op tijdens een door de jeugd zelf georganiseerde avond in het clubgebouw aan de Frans Halsstraat. Onder leiding van dirigent Henny Huigen-Davelaar werd er gezellige popmuziek ten gehore gebracht. De avond werd geopend met Nine Million Bicycles van Katie Melua.

Hierna met zang van Renate: Sweet about me, gevolgd door een drumsolo van Dennis. Na het lied Royals kwam er een gitaarsolo gespeeld door Ҫanci Geerts, opgevolgd door het lied met zang Sunday Morning. Na de pauze werd het gevoelige lied Halleluja gespeeld. Renate en Marloes hadden een eigen lied geschreven, genaamd Butterfly. Dit werd gezongen door Renate met begeleiding van Marloes op de piano.

Na nog een paar liedjes gezamenlijk met het hele B-orkest werd het afgesloten met het lied Skyfall van Adele. Na afloop werd er nog een tijd samen met het publiek nagepraat en geborreld.

10509766_778565825520428_4242554323089125180_n 10492289_778565585520452_2333161285871754802_n